2/28/2013

the touch


4 comments:

  1. Nie wiem co takiego sprawia, że brzozy wydają mi się takie magiczne... W swoim rodzinnym mieście mam swoją ulubioną, pod której koroną przesiadywałam od wiosny do wczesnej jesieni, mam gdzieś nawet jej zdjęcie zrobione jeszcze aparatem na klisze.

    ReplyDelete
  2. po prostu magia i piękno natury ot co :-D

    ReplyDelete
  3. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że podoba Ci się mój blog. Zapraszam częściej :-D

      Delete